miercuri, 30 mai 2012

Tiramisu


Ingrediente (6 persoane):

2 lingurite cafea expresso macinata
250ml apa fiarta
125ml marsala (eu nu am gasit si am cumparat lichior de cafea,dar puteti folosii lichior de ciocolata)
250g piscoturi
300g frisca lichida
40g zahar pudra
500g mascarpone
2 linguri marsala/ lichior
50g ciocolata neagra (rasa)

Amestecati cafeaua cu apa fierbinte si lasati pentru 2 minute,dupa care adaugati vinul/lichiorul si lasati 10 minute sa se raceasca.
O treime din piscoturi se aseaza in tava (un singur strat) si se stropesc cu o treime din amestecul de cafea.
Frisca se "bate" usor cu telul/mixerul pana incepe sa se ingroase putin (nu exagerati),dupa care se incorporeaza crema mascarpone si cele 2 linguri de marsala/lichior.
O treime din crema se intinde peste biscuitii din tava, dupa care acoperiti cu jumatate din piscoturile ramase (dati fiecare piscot prin compozitia de cafea, doar sa nu ii "inmuiati" prea tare). Adaugati jumatate din crema ramasa,apoi contiuati cu piscoturi si terminati cu restul de crema.Presarati ciocolata rasa, acoperiti si dati la frigider pentru cel putin 3 ore.
Eu am lasat prajitura peste noapte :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu