miercuri, 28 decembrie 2011

Sote de pui cu legume


Ingrediente
8-10 pulpe,aripioare sau combinatii intre ele
2 morcovi mai mari
1 praz mai mic
3 catei de usturoi
2 maini de mazare congelata
1 ardei
250 ml vin alb
1 legatura patrunjel verde
2 lg smantana
1 lg mustar Dijon

Eu am folosit 4 pulpe inferioare si 4 superioare,pe care le-am prajit in putin ulei pana s-au rumenit putin pe ambele parti,dupa care le-am scos pe o farfurie.



Am taiat morcovii,adreii si prazul in felii mai groase si le-am adaugat in uleiul ramas de la pulpe.



Dupa ce s-au calit,am pus mazarea si usturoiul taiat (eu il zdrobesc cu lama cutitului si abea apoi il tai.asa isi pastreaza mai bine aroma).Aveti grija sa nu se arda usturoiul. Adaugati vinul,puneti inapoi pulpele, patrunjelul si lasati sa fiarba acoperit,la foc mic pt 25-30 min.

Scoateti din nou pulpele cu un cleste,mariti focul si lasai sa scada sosul.Separat,amestecati smantana cu mustarul si adaugati-le peste sos.



Mai lasati 1 min pe foc,dupa care adaugati pulpele si luati de pe foc.



Se poate servii ca atare,cu cartofi,paste etc.
Voi puteti presara patrunjel tocat si cand serviti. Eu nu, pentru ca sotului meu nu-i plac verdeturile (care se vad :)) :P )


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu