duminică, 1 aprilie 2012

Tort de clatite


Ingrediente13-14 caltite:
3 oua
250g faina
600g lapte
1 lingura zahar

Ingrediente umplutura:
~700g branza dulce
4 galbenuse
zahar (depinde cat de dulce va place)

+500g frisca lichida/smantana dulce


Pentru clatite am batut spuma albusele cu zahar, apoi am inglobat galbenusele. Am adaugat treptat faina, dupa care am adaugat laptele, amestecand usor cu telul.
Am facut clatitele (mie mi-au iesit 13 clatite cu diametrul de 26cm)
Intre timp pregatiti umplutura: branza se amesteca bine cu galbenusele si zaharul (eu am adaugat si jumatate de cutie de crema de branza philadelphia de ciocolata). Eu nu am avut decat 600g branza dulce si nu mi-a ajuns pt toate clatitele,asa ca am umplut 3 cu dulceata :P
Umpleti clatitele si asazati-le intr-o forma de tort unsa bine cu unt. Clatitele ar trebuii sa va ajunga pentru 2 straturi (depinde, normal, de tava pe care o folositi). Dupa primul strat, turnati jumatate din frisca, iar restul cand terminati de aranjat si al 2-lea strat.
Dati tortul la cuptor pentru 30 de minute (pana se "incheaga" frisca).

La final, imi cer scuze pentru prezentare, dar eram prea obosita ca sa decorez tortul :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu