luni, 12 martie 2012

Prajitura simpla cu mere


Ingrediente:
10 oua
10 linguri de zahar
10 linguri de faina
100 g fulgi de migdale
6 mere mari
scortisoara
zahar pentru mere (puneti cat va place)

Merele se curata si se dau pe razatoare,se amesteca cu zahar si scortisoara (dupa gust).
Albusele se bat spuma cu zaharul (cele 10 linguri), dupa care incorporati galbenusele si faina.
Puneti jumatate din aluat intr-o tava tapetata cu unt, apoi puneti merele (scurse bine) si jumatate din fulgii de migdale. Adaugati restul de aluat si presarati fulgii de migdale ramasi. Dati la cuptor pentru 30-40 de minute.

La mine stratul de mere este foarte subtire pentru ca nu am avut decat... 3 mere. Initial am vrut sa pun doar o parte aluat si una bezea, dar era cam tarziu cand m-am apucat de prajitura si am vrut sa o termin pana vine sotul meu acasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu