joi, 8 martie 2012

Meringue Dessert


Ingrediente Meringue:
5 albuse
150g zahar
60g nuci macinate fin

Crema:
5 galbenuse
5 linguri zahar
2 lingurite cacao
150 g unt
4-5 linguri lichior/rom

Desertul asta trebuia sa fie un tort (pe care vroiam sa il incerc de vre-o 2 luni),dar nu mi-a reusit :(

Pentru Meringue am batut albusele spuma cu un praf de sare,dupa care am incorporat nucile.
Pe 3 foi de copt am desenat un cerc cu diametru de 23 cm. Apoi, cu ajutorul spritului am facut forme urmand conturul fiecarui cerc.

Tavile se dau la cuptor pentru 1ora jumatate la foc foarte mic. Cand sunt gata, se stinge cuptorul si fara sa deschideti usa, le lasati sa se raceasca treptat.
Greseala mea : pentru ca ma grabeam am marit focul dupa 30 de minute (aveam intentia sa le las doar 40-50 de min la cuptor) si cand am vrut sa le dezlipesc de pe hartia de copt,am observat ca marginile erau uscate si mijlocul inca era putin lipicios :(.

Asa ca rezultatul a fost asta :


si.. m-am hotarat sa fac un desert simplu pentru ca bezeaua are un gust super :X

Pentru crema am pus galbenusle cu zaharul intr-un bol pe baie de aburi pana s-a ingrosat compozitia (sa amestecati des), dupa care am adaugat cacaoa.

Untul se mixeaza bine, apoi incorporati crema de galbsenuse si lichiorul (treptat)


Eu am decorat cu felii de mere trase in unt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu