joi, 22 martie 2012

1st time Macarons

Am ajuns sa imi fie dor sa postez pe blog.
De cand cu serviciul, nu prea am timp sa gatesc..de poze nici nu mai poate fi vorba. Noroc ca toti din familia mea le au cu bucataritul (excluzandu-l subtil pe sotul meu din aceasta categorie :D).
In fine, de multa vreme vroiam sa incerc si eu macarons, asa ca am facut azi o proba.
Rezultatul..hmm..au iesit mai bine decat m-am asteptat, chiar daca nu prea seamana cu ce am vazut eu pe la profesionisti. Mai incerc :D

Ingrediente:
3 albuse
75g zahar
125g faina de migdale
175g zahar pudra
colorant alimentar

Albusele se bat spuma. Se adauga zaharu si se mixeaza pana se topeste. Incorporati zaharul pudra si faina cernuta (amestecati usor si cu grija, sa nu se lase spuma de albuse) si colorantul.
Puneti compozitia intr-un sprit si formati biscuitii in tava (orice dimensiune vreti).

Lasati 15 minute sa se aseze,dupa care loviti o data tava de masa, sa se formeze bordura specifica pt macarons (mie nu mi-a iesit deloc:(( nu stiu de ce,dar nu ma las pana nu imi ies si mie perfecti :D).
Dati tava la cuptor pentru 15 minute.
Puteti sa ii lipiti cu dulceata, nutella etc.
Eu am gasit crema philadelphia de ciocolata :X (dar am folosit si dulceata de ananas, de afine, capsuni..etc)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu