sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Shortbread



Ingrediente
225g unt nesarat
125g zahar
225g faina alba
125g faina de orez

Untul se taie cubulete si se mixeaza impreuna cu zaharul pana la consistenta unei creme.Eu am pus si 3 capacele de esenta de lamaie.

 Se incorporeaza faina  (la inceput se amesteca cu mana si abea apoi puteti folosii si mixerul).

 Aluatul se ruleaza pe masa (eu am folosit un blat de stica). Acum depinde cat de mari vreti biscuitii. Eu am vrut sa fac mai mici. Dupa ce rulati la dimensiunea pe care o vreti,puneti aluatul in folie de bucatarie si lasati la frigider pana se intareste (eu l-am lasat cam 40 de min),dupa care taiati aluatul felii.


 Pe o farfurie puteti pune zahar si dati biscuitii (pe margini) prin el. Eu nu i-am mai dat prin zahar (nu vroiam sa fie prea dulci,ca sa poate manca si tata). Puneti biscuitii in tava si ii dati la cuptor pt 20-25 de minute. Dupa ce ii scoateti din cuptor,sa ii mai lasati in tava 10 minute si abea apoi sa ii scoateti (altfel se vor sfarama).



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu