joi, 19 ianuarie 2012

Panna Cotta



Ingrediente pentru 2 portii:
280 ml frisca lichida (eu am folosit double cream de 48% grasime)
90 ml lapte
45 g zahar (eu am folosit splenda - 25g zahar = 2 linguri splenda)
2 foite de gelatina


Foile de gelatina se pun in apa pana se umfla(5-10 min).
Intr-un vas se amesteca frisca cu laptele si zaharul si se pune pe baie de aburi. NU trebuie sa fiarba. Cand ajunge in punctul de fierbere se ia de pe foc si se incorporeaza gelatina scursa bine de apa. Budinca se pune in formele clatite cu apa rece.
Eu am pus un strat subtire de dulceata de capsuni si abea apoi am turnat budinca. Se lasa la rece 5-6 ore( mai sigur ar fi sa le lasati peste noapte de frigider)

Bine ca am facut poze aseara,ca azi nu am mai apucat sa le fac "aranjate" frumos pe farfurie.
Chiar imi pare rau ca nu am avut forme speciale pentru budinca. Poate reusesc sa cumpar pana data viitoare, pentru ca mai am o reteta de Panna Cotta :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu