sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Custard Butterfly tart


Ingrediente aluat
225 faina
175 unt nesarat
50g zahar
2 linguri apa rece

Ingradiente umplutura
8 galbenuse
75 g zahar
450 ml frisca lichida

Pentru aluat se cerne faina si se framanta cu untul taiat cubulete.

 La sfarsit se adauga apa (eu am pus si o lingurita de esenta de lamie). Cand e gata aluatul se pune intr-o punga curata si se lasa la frigider pentru 30 de min (daca nu se lasa la rece,in timpul coacerii aluatul se va micsora).



Aluatul se intinde si apoi se pune in forma de tarta si se inteapa peste tot cu o furculita. Se da la cuptor pentru 15-20 de min.


Intre timp se pregateste umplutura : se amesteca galbenusele cu zahar (nu folositi mixerul). Se adauga frisca .
Cand e gata aluatul se scoate si se unge cu o lingua de dulceata de capsuni(optional) si apoi se toarna compozitia de oua peste. Se mai da la cuptor pentru 30-40 de min.


Pentru decorat eu am folosit un mar.I-am scos mijlocul si l-am feliat subtire,l-am pus in tava,am presarat zahar pe fiecare felie si apoi le-am dat la cuptor pentru 10 minute. Cand sunt moi,puteti se la intoarceti si pe partea cealalta.


Pentru ca am avut o forma mai mica,mi-a ramas aluat,asa ca l-am taiat cu o forma si le-am dat si pe alea la cuptor pana s-au rumenit.


Tarta mea a fost decorata de sot :D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu