marți, 24 ianuarie 2012

Placinte cu carne



Am vazut acum cateva zile reteta asta pe blocul lui Edith 
si mi-a placut foarte mult,asa ca a trebuit sa incerc si eu (am modificat totusi umplutura)

 





Ingrediente aluat (4-5 bucati mai mari):
225g faina
1 lingurita praf de copt
60 g unt (eu am mai adaugat 2 linguri de unt)
60g apa (am pus inca pe atata apa)

Ingrediente umplutura:
100 g carne tocata
100 g bacon tocat
1/2 praz
2 linguri de rosii tocate (surse bine)
patrunjel verde tocat (dupa gust)
1 catel de usturoi pisat
unt pentru calit

1 ou pentru uns


Intai pregatiti aluatul : faina,praful de copt si untul se amesteca bine, apoi se adauga apa si se framanta. Eu am adaugat apa si unt pentru ca nu mi-a placut consistenta aluatului (depinde mult si de faina folosita). Puneti aluatul  la frigider pentru 1 ora.

Pentru umplutura am calit carnea in unt, am adaugat prazul taiat subtire,usturoiul si rosiile. Cand este gata, puneti patrunjelul si lasati sa se raceasca. S-ar putea sa fie cam multa umplutura,dar eu m-am incadrat.

Aluatul se imparte in 4 parti egale.

Din fiecare bucata se intinde o foaie subtire pe care o taiati in forma rotunda cu o farfurie (din surplusul celor 4 bucati de aluat,am mai facut o placinta :D ).

 Compozita de care se pune pe jumatate din aluat,dupa care se pliaza si se lipeste bine marginea (eu am folosit o furculita,cu care am apasat bine cele 2 partii de aluat si apoi le-am mai indoit odata,pentru siguranta :P )

Se cresteaza fiecare placinta pe mijloc si se unge cu oul batut.

Se dau la cuptor pentru 20-30 de minute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu