miercuri, 25 ianuarie 2012

Bread pudding


Ingrediente:
4 chifle medii (puteti folosii paine normala)
500 ml lapte
200 ml smantana dulce (single cream)
5 oua
4 linguri de zahar (puneti dupa gust)
unt nesarat


Eu am folosit chiflele pentru ca le aveam de 2 zile si nu mai facem nimic cu ele. Le-am taiat felii subtiri si le-am asezat putin suprapuse in tava tapetata cu unt. Ouale batute cu zaharul le-am adaugat peste lapte si smantana. Am turnat totul peste paine. Se lasa 10 minute pana se inmoaie bine painea (toate feliile trebuie sa isi traga lapte),dupa care se da la cuptor pentru 30-40 de minute. Daca vreti puteti adauga alune macinate/nuci/stafide etc in compozitia de lapte inainte sa turnati peste paine.Puteti decora cu zahar pudra/ciocolata etc



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu