duminică, 11 decembrie 2011

Ciorba de burta





1.2 kg burta vita prefiarta
1 os vita
1 1/2 morcovi
1 gulie
2 radacini patrunjel
telina
piper boabe
2 foi dafin
1/2 ardei rosu
1 ardei iute
400 gr smantana
6 catei mari usturoi
4 linguri sare mare
2 linguri ulei

Se spala bine burta si se taie in felii mai subtiri.Se pune apa rece intr-o oala, zarzavatul (gulia, patrunjelul, 1 morcov si telina) taiat bucati mari, dafinul, piperul si osul de vita. Se fierbe la foc mediu spre mic cca 1 ora
Am strecurat supa obtinuta si am spalat oala in care a fiert.
Am incins 2 linguri ulei in oala si am adaugat restul de 1/2 morcov razuit si 1/2 ardei rosu taiat marunt. Le-am calit pana s-au inmuiat, cca 5 minute.
Am turnat peste ele supa strecurata si 2 linguri sare mare. Am adaugat apoi burta scursa bine si ardeiul iute taiat rondele. Am lasat la fiert, la foc mediu, pentru 40 .
Am turnat smantana intr-un bol, am pus 4 galbenuse si am dizolvat totul cu 5 polonice ciorba fierbinte. Am turnat-o apoi incet in oala cu ciorba, amestecand cu polonicul in acest timp.Se adauga usturoiul pisat.(printr-o strecuratoare deasa)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu