luni, 28 mai 2012

Sachertorte


Chiar daca nu am urmat in totalitate reteta originala, tortul asta este perfect pentru iubitorii de ciocolata.

Ingrediente:
175g ciocolata neagra
150g unt nesarat
150g zahar
6 oua
150g faina

Crema
175g ciocolata neagra
5 lingurite cafea (optional)
175g zahar pudra
500g fructe de padure in gelatina (eu le-am luat de la Lidl uk)

Pregatiti tava de tort (diametru de 23 cm).
Ciocolata se topeste si se lasa deoparte. Untul se mixeaza bine cu 75g de zahar, dupa care se incorporeaza galbenusele.Faina se cerne, apoi se adauga in compozitia de unt.
Albusele se bat spuma cu restul de zahar si se adauga in ciocolata topita. Cele 2 compozitii rezultate se amesteca usor si se da la cuptorul preincalzit pentru 1 ora.
Intre timp pregatiti crema: topiti ciocolata si adaugati cafeaua, dupa care amestecati cu zaharul pudra.
Dupa ce se raceste blatul, se taie in jumatate, se umple cu gelatina si se "imbraca" totul cu crema de ciocolata.
Eu l-am decorat mai "girly" cu fluturasi din pasta de zahar :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu