duminică, 8 aprilie 2012

Black Forest Gateau



Ingrediente:
125g unt nesarat
200g faina
50g faina de malai f fina
50g cacao
2 lingurite espresso
1 lingurita praf de copt
4 oua mari
250g zahar
100g apa rece

Umplutura:
300g cirese in compot (eu am luat cireste in gelatina :D)
200g double cream
2 linguri zahar pudra

Daca vreti un tort inalt in 3 straturi, folositi o tava de 20cm (eu am folosit o tava mai mare).
Faina + cea de malai ,cacaoa, espresso si praful de copt se cern de 3 ori. Separat se bat spuma albusele cu un praf de sare si tot zaharul, dupa care adaugati treptat (cate putin) apa. In alt vas, se amesteca bine galbenusele cu untul topit, apoi se inglobeaza in spuma de albuse, dupa care se incorporeaza ingredientele uscate (foarte incet).
Puneti compozitia intr-o forma de tort unsa cu unt si dati la cuptor pentru 45-50 de minute.
Cand este gata, lasati blatul inca 10 minute in forma, dupa care il scoateti si lasati sa se raceasca.
Strecurati bine ciresele, iar compotul il folositi la insiropat blatul.
Frisca se mixeaza cu zaharul pudra ( nu foarte tare), dupa care se umple blatul, se aseaza ciresele peste frisca, apoi al2-lea blat si tot asa (daca l-ati taiat in 3).


Imi pare rau ca nu am apucat sa fac poze in timpul prepararii, dar cred ca de data asta sunt suficinete "instrunctiunile" :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu