marți, 27 martie 2012

Rich Chocolate Cake

Pentru ca mi-am "neglijat" sotul la capitolul dulciuri, azi ma revansez cu acest tort plin de ciocolata :D

Ingrediente Blat:
7 oua
200g zahar
150g faina
50g cacao
4 linguri unt topit

Ingrediente crema
200g ciocolata
125g unt
4 linguri zahar pudra


Pentru inceput se separa ouale. Albusele se bat spuma cu un praf de sare (se bat mult mai usor cu sare), se adauga zaharul si mai apoi se inglobeaza galbenusele.
Faina si cacaoa se cern impreuna, dupa care se incorporeaza usor in spuma de albuse. Adaugati untul si amestecati la fel de usor.
Puneti aluatul intr-o tava unsa cu unt.
Eu am pus peste aluat cateva mini oua de ciocolata ( :D sa fie un tort plinnn de cioco), dupa care l-am dat la cuptor pentru 35-40 de minute la 180 de grade.

Intre timp pregatiti crema : Untul si ciocolata se pun la topit impreuna, dupa care se iau de pe foc si se adauga zaharul pudra. Se lasa la racit, apoi se spumeaza cu mixerul la viteza mare.
Intindeti crema peste blat si decorati cum va place.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu