joi, 26 aprilie 2012

Chocolate Macaroons

Preferatii mei !

Ingrediente:
75g faina de migdale
100g zahar pudra
2 linguri cacao
2 albuse
50g zahar

Umplutura:
100g ciocolata neagra de buna calitate
150 ml double cream

Compozitia de macaroons se face ca aici .
Formati biscuitii in functie de marimea pe care o vreti. Zilele trecute ma batea gandul sa imi cumpar o tava speciala pentru macaroons, dar am impresia ca tot mai usor ies intr-o tava normala pentru ca poti sa te "joci" cu marimea lor.
Eu am facut mini macaroons si imi par asa dragutiii!!
Sa revenim : exact ca si la celelate 2 retete, dupa ce ati format biscuitii si ati lovit tava de masa, ii lasati pentru 30 de minute la temperatura camerei,

 dupa care se coc pentru 10-15 minute.

Crema: puneti frisca lichida intr-un vas pe foc (mic) pana cand incepe sa fiarba, apoi adaugati ciocolata rupta in bucati si luati de pe foc. Lasati sa se raceasca si amestecati usor din cand in cand. Dupa ce s-a ingrosat compozitia si s-a racit, spumati cu mixerul la viteza mare pentru 1 minut.
Lipiti cate 2 biscuiti cu crema de ciocolata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu