luni, 26 decembrie 2011

Curcan umplut





Am spalat si curatat curcanul, l-am uns cu ulei de masline si condimente (aici in Anglia,avem un condiment special pentru friptura de curcan,voi puteti folosii ce va place)
Am pregatit umplutura din pipota,inima si ficat (curcanul nostu le-a avut inauntru :P),ceapa,ardei,ciuperci,porumb (orice va place).Dupa ce am calit toate ingredientele,se lasa la racit si apoi se amesteca totul cu un ou (sau 2). Se umple curcanul,se coase si se da la cuptor. Din cand in cand se mai unge curcanul cu "sosul" din tava
In tava am mai adaugat si carnati de casa inveliti in bacon(cei mai buni carnati facuti de tata :X ). 


Cele mai potrivite condimentele pentru carnea de pasare sunt:
Pui, busuioc sau dafin, coriandru, chimen, marar, lemongras, galbenele, maghiran, menta, rozmarin, tarhon, salvie.
Curcan puteti adauga si cimbru, la Gasca, salvie, iar la Rata, marar, menta, rozmarin, salvie, tarhon.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu